OPEL
Insignia 2,0Turbo

Dane techniczne pojazdu:

Pojemność silnika:

1998 cm³


Rok produkcji:

2008


Moc:

220 kW (299 KM)


Stan licznika w dniu montażu instalacji gazowej:

135654 km


Dane instalacji gazowej:

Zbiornik gazowy:

Toroidalny 82 litry


Zasięg na gazie:

700 km


Instalacja gazowa:

Prins VSI-Di 2.0


Data montażu:

2018-10-26


Przedstawiony tutaj Opel Insignia A 2,0 Turbo o mocy silnika podwyższonej do 220 kW (300 KM), wyprodukowany w 2008r. zostal przerobiony na zasilanie gazowe w październiku 2018 roku we Wrocławiu, przy przebiegu 135 654 km.

W samochodzie tym została zamontowana holenderska instalacja gazowa marki Prins typu VSI-Di 2,0. Instalacja gazowa Prins VSi-Di 2-genercji zaprojektowana jest do współpracy z silnikami na bezpośrednim wtrysku benzyny. Silniki zasilane tą instalacją gazową podczas pracy na gazie mają dotryskiwaną mała porcję benzyny w celu chłodzenia wtryskiwaczy benzynowych. Stosunek zużycia plasuje się w okolicy 90% LPG do 10% benzyny.

Toroidalny zbiornik autogazu o pojemności 82 litrów zamontowano we wnęce koła zapasowego. Na pełnym zbiorniku gazu samochód może przejechać do 700 km. Zawór tankowania gazu zamontowano obok wlewu benzyny. Centralka sterująca wraz ze wskaźnikiem poziomu gazu znajduje się po lewej stronie kierownicy, obok włącznika świateł, aby była widoczna dla kierowcy podczas jazdy.

Przedmiotowy Opel Insignia 2,0T spalał około 10 litrów benzyny na 100 kilometrów, z instalacją gazową Prins VSi 2.0 Di spala mniej więcej 11 litrów gazu LPG + około 1l benzyny, w przybliżeniu sumarycznie 20 % więcej, w podobnych warunkach drogowych. Dzięki niskim cenom autogazu właściciel prezentowanego samochodu może zaoszczędzić rocznie około 5 000 zł przejeżdżając średnio 30 000 km. 
Wycena online
Zadzwoń