FIAT
Bravo-Sport-1,4_T-Jet

Dane techniczne pojazdu:

Pojemność silnika:

1368 cm³


Rok produkcji:

2008


Moc:

110 kW (150 KM)


Stan licznika w dniu montażu instalacji gazowej:

18949 km


Dane instalacji gazowej:

Zbiornik gazowy:

Toroidalny 56 litrów


Zasięg na gazie:

400 km


Instalacja gazowa:

BRC Sequent 24


Data montażu:

2009-06


Przedstawiony powyżej Fiat Bravo Sport T-Jet1,4i 110 kW (150 KM) r.p. 2008 został przerobiony na gaz w czerwcu 2009 roku przy przebiegu 18949 km. W samochodzie tym została zamontowana włoska instalacja gazowa marki BRC Sequent 24.  Firma BRC to największy na świecie producent samochodowych instalacji gazowych, który jako pierwszy w Europie już na początku tego wieku zaprojektował i wdrożył sekwencyjny wtrysk gazu.  Wszystkie podzespoły tej instalacji są wyprodukowane i gwarantowane przez jednego producenta, a nie jak większość tańszych instalacji składanych w kraju z komponentów różnych firm. Toroidalny zbiornik gazu o pojemności 56litrów został zamontowany we wnęce pod podłogą bagażnika, tam gdzie fabrycznie znajdowało się koło zapasowe. Po zatankowaniu pełnego zbiornika autogazu samochód może przejechać około 400 km na tym tanim i ekologicznym paliwie. Zawór tankowania gazu został zamontowany obok wlewu benzyny co jest bardzo wygodnym i estetycznym rozwiązaniem. Centralka sterująca wraz ze wskaźnikiem poziomu gazu zamontowana została po lewej stronie kierownicy, obok schowka, dzięki czemu jest widoczna dla prowadzącego podczas jazdy. Samochód, który spalał około 9 litra benzyny na 100 km z instalacją gazową spala mniej więcej 11 litrów autogazu LPG czyli o 20 % więcej w analogicznych warunkach drogowych. Dzięki niższym cenom autogazu właściciel tego samochodu przejeżdżając średniorocznie 20 000 km może zaoszczędzić około 3 500 zł. Koszt inwestycji powinien zatem zwrócić się po około 10 miesiącach użytkowania samochodu z instalacją gazową.
Wycena online
Zadzwoń