BMW
550i-E60

Dane techniczne pojazdu:

Pojemność silnika:

479 cm³


Rok produkcji:

2005


Moc:

270 kW (367 KM)


Stan licznika w dniu montażu instalacji gazowej:

93 600 km


Dane instalacji gazowej:

Zbiornik gazowy:

Toroidalny 54 litry


Zasięg na gazie:

300 km


Instalacja gazowa:

BRC Sequent Plug&Drive


Data montażu:

2012-09


Zaprezentowane powyżej BMW 550i E60 270 kW (367 KM) wyprodukowany w 2005 roku został przerobiony na gaz w naszej firmie we Wrocławiu we wrześniu 2012 roku przy stanie licznika 93 600 km. W przedstawionym aucie została zamontowana instalacja gazowa BRC Sequent Plug & Drive włoskiej firmy MTM.  Firma MTM to największy na świecie producent nowoczesnych samochodowych instalacji gazowych, który jako pierwszy w Europie już na początku tego wieku zaprojektował i wdrożył sekwencyjny wtrysk gazu.  Wszystkie elementy tej instalacji gazowej są wyprodukowane i gwarantowane przez tego producenta w jednej fabryce co gwarantuje ich doskonałą współpracę. Toroidalny zbiornik gazu został zamontowany we wnęce koła zapasowego pod podłogą bagażnika i ma pojemność 54 litrów. Na pełnym zbiorniku autogazu samochód może przejechać mniej więcej 520 km oszczędzając około 150 zł. Wlew gazu został zamontowany pod klapką wlewu benzyny i nie jest narażony na działanie czynników zewnętrznych. Przełącznik wraz ze wskazaniem poziomu gazu w zbiorniku zamontowany został z lewej strony kierownicy, obok włącznika świateł, dzięki czemu jest dostępny dla kierowcy podczas jazdy. Samochód z instalacją gazową spala około 15 litrów autogazu LPG na 100 km wobec 12,5 litrów benzyny w porównywalnych warunkach czyli o około 20 % więcej. Dzięki korzystnym cenom autogazu posiadacz tego auta przejeżdżając rocznie około 20 000 km może zaoszczędzić nawet 7 000 zł. Koszt instalacji gazowej powinien zatem zwrócić się po około roku jazdy na gazie. Silnik tego samochodu ma nieutwardzone gniazda zaworowe, które przy zasilaniu gazowym powinny być chłodzone specjalnym lubryfikantem.
Wycena online
Zadzwoń